- STEREO (0)
- ZESTAWY GŁOŚNIKOWE KINO (0)
8 490,00 zł
6 902,44 zł
7 999,00 zł
6 503,25 zł
9 290,00 zł
7 552,85 zł
6 190,00 zł
5 032,52 zł
10 880,00 zł
8 845,53 zł
Spendor CLASSIC 100 Cherry wiśnia
Opis
Spendor CLASSIC 100
Korzenie modelu Classic 100 sięgają legendarnego Spendora BC3. Dzięki nowemu sztywnemu 31-centymetrowemu przetwornikowi basowemu z kompozytu Kevlaru, zamontowanemu w obudowie ze stopu odlewanego ciśnieniowo, Classic 100 dostarcza muzykę z wyjątkową mocą i precyzją.
Kolumny z linii Classic to jednocześnie zupełnie nowa generacja głośników. W modelu Classic 100 głośnik nisko-średniotonowy to membrana polimerowa EP77 z nakładką stabilizującą wykonaną z kevlaru, kosz ze stopu magnezu, układ magnetyczny z poprawionym tłumieniem elektrodynamicznym i rozpraszaniem cieplnym, a także zawieszenie o zwiększonej amplitudzie. Głosik wysokotonowy to kopułka poliamidowa z pierścieniowym zawieszeniem. Liniowe promieniowanie najwyższych częstotliwości to zasługa małej średnicy membrany. Powierzchnia drgająca pierścienia głośnika wysokotonowego uzupełnia pasmo od dołu, dodatkowo poprawiając liniowość. Spendor od lat rozwija koncepcję lekkich, cienkich paneli bocznych w połączeniu z masywną ścianką przednią. Ścianki boczne uzupełnione są wewnątrz elastomerami, zmieniającymi drgania rezonansowe w ciepło. Te modyfikacje wpływają przede wszystkim na koherencję – perfekcyjny muzyczny timing.
Historia Classic 100 rozpoczęła się od modelu BC3, którego następcami byli kolejno S100, S100P, SP100, SP100R i wreszcie ich zmodyfikowanej wersji SP100R2. „Setki” to trójdrożne monitory dalekiego i średniego pola, w których pracują następujące przetworniki: wysokotonowa kopułka i średniotonowy stożek – uzupełniony basowym o dużej średnicy. Przeznaczone są one do odsłuchu w warunkach domowych, gdzie sprawdzą się idealnie w większej przestrzeni mieszkalnej, przy współpracy z mocnym wzmacniaczem o dużej wydajności prądowej. Przy spełnieniu tych kryteriów Classic 100 zapewnią absolutną naturalność dźwięku, równowagę tonalną, precyzyjnie zarysowaną i rozbudowaną przestrzeń, a także perfekcyjne odwzorowanie potęgi i kontroli niskich rejestrów. Najnowsza seria Classic to rozwinięcie legendarnych konstrukcji oznaczonych symbolem SP i kolejny etap w pościgu za wzorcową neutralnością brzmienia. W modelu Classic 100 został zastosowany nowy głośnik średniotonowy i basowy, które są rozmieszczone optymalnie do warunków pracy całej konfiguracji. Przekonstruowaliśmy tu także obudowę, modyfikując wewnętrzne układy wzmacniające pod kątem współpracy z nowymi głośnikami oraz redukcji niepożądanych rezonansów do absolutnego minimum. Classic 100 przeznaczone są do przestrzeni powyżej 30 m kw, jednak przy odpowiedniej aplikacji są one w stanie perfekcyjnie zagrać także w pomieszczeniach o mniejszej powierzchni.
Specyfikacja techniczna:
- 3-drożna konstrukcja podstawkowa
- Typ obudowy: bass-reflex
- Głośnik wysokotonowy: 22 mm, kopułkowo-pierścieniowy
- Głośnik średniotonowy: 180 mm, membrana Spendor EP77
- Głośnik nisko-średniotonowy: 310 mm, membrana Spendor EP77
- Efektywność: 89 dB (1 W, 1 m)
- Częstotliwość podziału: 490 Hz, 3.6 kHz
- Pasmo przenoszenia: 25 Hz – 25 kHz
- Impedancja nominalna: 8 Ω
- Moc wzmacniacza: 25-250 W
- Wymiary (WxSxG): 700 x 370 x 433 mm
- Waga: 36 kg/szt.
Zaprojektowane i wyprodukowane w Wielkiej Brytanii.
MODEL | CLASSIC 4/5 | CLASSIC 3/1 | CLASSIC 2/3 | CLASSIC 1/2 | CLASSIC 100 | CLASSIC 200 |
KONSTRUKCJA | 2-drożna | 2-drożna | 2-drożna | 3-drożna | 3-drożna | 3-drożna |
WYMIARY (H x W x D) |
308 x 188 x 165 mm | 395 x 220 x 285 mm | 543 x 273 x 338 mm | 621 x 308 x 374 mm | 700 x 370 x 433 mm | 1117 x 368 x 513 mm |
WAGA | 5 kg | 10 kg | 15 kg | 22 kg | 36 kg | 55 kg |
PASMO PRZENOSZENIA | 55Hz–25kHz | 40Hz–25kHz | 35Hz–25kHz | 30Hz–25kHz | 25Hz–25kHz | 20Hz–25kHz |
IMPEDANCJA | 8 Ω | 8 Ω | 8 Ω | 8 Ω | 8 Ω | 8 Ω |
MOC WZMACNIACZA | 25–100 W | 25–150 W | 25–200 W | 25–200 W | 25–250 W | 25–300 W |
EFEKTYWNOŚĆ | 84 dB | 88 dB | 88 dB | 87 dB | 87 dB | 89 dB |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.