
- STEREO (0)
- ZESTAWY GŁOŚNIKOWE KINO (0)



12 900,00 zł
10 487,80 zł

9 990,00 zł
8 121,95 zł

10 880,00 zł
8 845,53 zł

9 290,00 zł
7 552,85 zł

6 190,00 zł
5 032,52 zł

13 770,00 zł
11 195,12 zł


Naim Mu-so Qb 2 Bezprzewodowy system muzyczny
Opis
NAIM Mu-so Qb 2 Bezprzewodowy system muzyczny
- Mu-so Qb drugiej generacji jest najnowszym przedstawiciel wielokrotnie nagradzanej rodziny bezprzewodowych systemów muzycznych Mu-so. Przeprojektowany od podstaw, by stworzyć nasz najlepszy kompaktowy bezprzewodowy system muzyczny.
- Łącząc nasze 45 letnie doświadczenie w dziedzinie hi-fi z najnowszymi dostępnymi technologiami, aktualizacjami oprogramowania i udoskonaleniami konstrukcji uzyskaliśmy znacznie wyższą wydajność oraz odświeżony design, który idealnie pasuje do Mu-so drugiej generacji.
- Mu-so Qb drugiej generacji oferuje przełomową wydajność, funkcjonalność oraz użyteczność. Ciesz się muzyką w taki sposób, w jaki chcesz.
- System Mu-so Qb drugiej generacji jest teraz dostarczany w komplecie z stylowym, łatwym w użyciu pilotem zdalnego sterowania, umożliwiającym wygodne sterowanie podstawowymi funkcjami, w tym głośnością, odtwarzaniem / pauzą i zmianą utworów.
- Multiroom: Synchronizuj do pięciu produktów streamingowych Naim i steruj nimi za pośrednictwem aplikacji Naim
- Sieciowe: Ethernet (10/100Mbps), Wi-Fi (802.11a/b/g/n/ac), BLE v4.2
- Streaming: Apple AirPlay 2, Chromecast, UPnPTM, Spotify® Connect, TIDAL, Roon Ready, Bluetooth, Radio internetowe
- Analogowe: 3.5mm Jack
- USB2 (Typ A), Optyczne S/PDIF do 96khz
- Moc wzmacniacza: 300W – (4 x 50W, 1 x 100W)
- System głośników: Trójdrożny stereo; Zoptymalizowany pod kątem DSP system akustyczny podwójnego radiatora basowego
- Formaty plików audio: WAV, FLAC oraz AIFF – do 24bit / 384kHz, ALAC (bezstratny format Apple) – do 24bit / 384kHz, MP3 – do 48kHz, 320kbit (16 bit), AAC – do 48kHz, 320kbit (16bit), OGG oraz WMA – do 48kHz (16bit), DSD - 64 oraz 128Fs, Bluetooth - SBC, AAC
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.