Melodika MDSW80 – 8m Kabel do subwoofera RCA-RCA
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Melodika MDSW Kabel do subwoofera RCA-RCA Purple Rain
Opis:
Solidnie i precyzyjnie wykonane
Przekrój żyły roboczej 23AWG (drut miedziany 0,25mm2)
Rezystancja żyły roboczej <= 71 Ohm/Km
Rezystancja ekranu<=13,5 Ohm/Km
Pojemność skuteczna żyła/ekran <=65pF
Przewód odporny na: promienie UV, wodę morską, ozon, alkohol, wyśmienita udarność zarówno w pokojowej jak i niskiej temperaturze, wysokie pochłanianie energii mechanicznej, dobra odporność na ścieranie.
Funkcjonalność
Kable subwooferowe często są ignorowane przez początkujących użytkowników. W efekcie czego, bardzo często kończy się to brumieniem subwoofera. Kupowanie najniższej jakości kabli subwooferowych jest ewidentnym błędem. Składa się na to kilka argumentów. Po pierwsze, mamy do czynienia z sygnałem analogowym niesymetrycznym, najłatwiejszym do zakłócenia. Po drugie, jest on zazwyczaj wysyłany na dalszą odległość 5, 10 a nawet 15 metrów. Po trzecie, tego typu kable często narażone są na fizyczne uszkodzenia. Czy to podczas układania za listwami, czy to położone luzem na podłodze.
Dlatego przy wyborze kabla subwooferowego ważne jest ekranowanie, aby subwoofer nie brumił, jakość wtyków oraz izolacja – najlepiej podwójna, co zabezpieczy kabel zarówno przed wilgocią jak i montażem oraz przydeptywaniem.
Specyfikacja:
Jakość przewodnika: Miedź beztlenowa OFC: 99.99%
Ekranowanie: Podwójne
Wtyki: Wtyki pozłacane 24k złotem
Kształt: Okrągły
Elastyczność kabla, średnica załamania kabla: 53mm
Średnica (grubość kabla): 7mm
Rozmiar wtyków (szer x wys x dlug): Śr: 12; dł: 45
Konstrukcja: Koncentryczna
Izolacja: PE, powłoka PVC
Plusy: Relacja jakość / cena, giętki, głęboki bas,
INNE: Promienie UV, wodę morską, ozon, alkohol, wyśmienita udarność zarówno w pokojowej jak i niskiej temperaturze,
:: Wysokie pochłanianie energii mechanicznej
:: Dobra odporność na ścieranie
Gwarancja: 5 lat
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.