
- STEREO (0)
- ZESTAWY GŁOŚNIKOWE KINO (0)










MONITOR AUDIO Radius 45 BLACK GLOSS CZARNY KOLUMNY PODSTAWKOWE
Opis
Radius 45
Ten drobny głośniczek w kształcie kostki jest symbolem innowacji serii Radius: z tak małego głośnika udało się wydobyć tak silny dźwięk i to w tak w cudowny sposób, że po raz pierwszy w takim formacie udało się oddać zdumiewającą czystość średnich tonów, a więc i głosów ludzkich, jak również atmosferę kreowana przez czyste, nienarzucające się wysokie częstotliwości. A to wszystko dzięki maleńkiemu, ale zaawansowanemu technologicznie 75 mm przetwornikowi nisko-średniotonowemu MMP II oraz umieszczony z tyłu obudowy tweeter C-CAM o średnicy 19 mm.
Technologia
- 3" przetwornik MMP II. Każdy przetwornik zaprojektowano i dostrojono pod konkretny model w serii Radius.
- 3/4" złota kopułka C-CAM, skierowana do tyłu w celu poprawy charakterystyki dyspersji dźwięku
- Mocowanie pojedynczą śrubą do tylnej ścianki odsprzęga mechanicznie przetwornik od przedniej ścianki co daje efekt w postaci czystszej i bardziej rozdzielczej średnicy. Jednocześnie śruba stanowi element wzmacniający obudowę, obniżając w ten sposób poziom wewnętrznych rezonansów.
- Pojedynce mocowanie do ściany typu: ¼" x 20TPI. Zalecamy stosowanie opcjonalnych uchwytów mocujących Monitor Audio, bądź innych, standardowych uchwytów ściennych
- Opcjonalnie, fabrycznie okablowane podstawki
SPECYFIKACJA
Pasmo przenoszenia
120 Hz — 20 kHz
Skuteczność (1W@1M)
87 dB
Nominalna impedancja
8 ohms
Moc (RMS)
25 W
Obsługa systemu (RMS)
50 W
Rekomendowana moc wzmacniacza
15 — 50 W
Maks. SPL
101 dBa
Układ basu
zamknięta
Przetwornik
1 x 75 mm MMP II nisko-średniotonowy
1 x 19 mm wysokotonowy C-CAM
Wymiary obudowy (szer. X głęb. X gł.)
100 x 100 x 100 mm
Wymiary obudowy (łącznie z kratką i zaciskami (szer. X głęb. X gł.))
100 x 100 x 124 mm
Wymiary obudowy (w tym krata i wspornik (szer. X głęb. X gł.))
100 x 100 x 162 mm
Uchwyt przedruku
Optional - Monitor Audio Speaker Mount (MASM)
Waga
1 kg
Jednostka sprzedaży
Para
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.