Focal Littora 1000 ICW 8
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wyprodukowany we Francji głośnik Littora 1000 ICW10 to gwiazda oferty Focal przeznaczonej dla jachtów. Podobnie jak zegarki nurkowe, został opracowany tak, by idealnie odpowiadać na potrzeby związane z użytkowaniem na morzu (jachty), w przestrzeniach o dużym zasoleniu i wilgotności albo w przestrzeniach mieszkalnych na wybrzeżu (we wnętrzach i na zewnątrz). Dlatego też jest wyposażony w membranę Fiber IP z certyfikatem IP65, który poświadcza najwyższą wodoszczelność i odporność na pył.
Produkt ten, opracowany na podstawie know-how firmy Focal, oferuje brzmienie jakości premium oraz miękkość i szczegółowość wysokich tonów dzięki głośnikowi wysokotonowemu o przekroju w kształcie litery M z czystego berylu. Niewielka głębokość zabudowy sprawia, że głośnik łatwo i dyskretnie wkomponowuje się w ściany lub sufity. Aluminiowa kratka jest gotowa do pomalowania, co daje nieograniczone możliwości personalizacji.
Littora 1000 ICW10 – podobnie jak Littora1000 ICW8 – sprawdzi się idealnie podczas imprez, jak i przy odsłuchach w bardzo wysokiej jakości, zapewniając pokrycie dużych przestrzeni. Aby uzyskać jeszcze mocniejsze i bardziej wszechogarniające brzmienie, instalację warto uzupełnić o subwoofer Littora ICW SUB10
- typ głośnika: LITTORA 1000 ICW8
- średnica: 8"
- zalecana moc wzmacniacza: 50 - 180W
- nominalna impedancja: 8 Ohm
- minimalna impedancja: 4.3 Ohm przy 150Hz
- czułość (2.83V/1m): 91dB
- pasmo przenoszenia: 45Hz - 40kHz
- głośnik wysokotonowy: beryl
- certyfikat IP: IP65 (ASTMB117)
- ustawienie głośnika wysokotonowego: -3/0/+3dB
- ustawienie zwrotnicy: przełącznik indoor/outoor
- maskownica gotowa do pomalowania: aluminium
- odporność na promieniowanie UV: tak (ASTMG53)
- temperatura pracy: -25°C do 90°C
- liczba punktów montażowych: 4
- złącze DT06-2S: uszczelnione
- głębokość montażu: 41/2" (112,7mm)
- certyfikaty: ROHS, ROHS 2, CHINA ROHS, REACH
- ilość minimalna: 1 szt.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.